Kul kväll ute

Jäklar va kul jag hade ute igår!

Fört så försov jag mej såklart på morronen, men kom upp till slut å träffa Cicci för lite vaccin. Fick dom två sista sprutorna (ajajaj) å nu ska jag bara dricka lite äckliga grejer så ska jag va färdig vaccinerad sen. Bra, men dyrt.

Städade lägenheten å sen kom mor å Bengalos och hälsa på mej en stund. Fick en lott och gissa vad, jag vann! Tio kronor rikare, såbra.
Sen kollade jag fotboll me en kompis, kul match, innan Cicci kom å lagade middag till mej. Tacos å vin kväll å lite visum å hotell planering inför Indien.

Skulle träffat Angelica å dom på stan sen, men dom skulle gå till ett skittråkit ställe så jag gick upp till Hänke å Dansken å drack lite öl me dom å hängde på dom ut istället.. Gick till Excet, slapp ju köa där så det var ju lämpligt. Å shit va kul vi hade.. Chrull kom dit me, hade ett litet samtal med honom å ja har vart lite arg men nu fick jag min förklaring så de e lungt. Skönt att den saken är ur världen.
Hade tänkt att ta de lungt, å gå hem hyfsat tidigt.. men så blir det ju aldrig när man har hela grabbgänget me sej. Kom la i säng vid sextiden på morronen, å har vart rätt sliten idag.. Men det var det värt för det va länge sen jag hade så kul ute i Göteborg. Kvällen avslutades me kebab i en park, å ja som inte ens va hungrig åt upp nästan hela å var mätt ända till tretiden idag.. Bra.

Men nu ska jag ta fram chips å pepsi å bara slöa vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback