Klarade det!

Jag klarade det, jag klarade det! Klockan fyra ringde dom från skolan och sa att jag hade klarat matteprovet, och frågade om jag kunde komma på intervju. Jesssss, gick ju bajs dåligt på provet så jag har gått runt och varit nervös hela dagen för att dom inte skulle ringa, eller ännu värre ringa och säga att jag inte hade klarat det.
Men så klarade jag tydligen poänggränsen ändå, å jisses va glaf jag blev. Sprang några varv runt huset och jublade efter samtalet.

Så imorron blir det intervju, hur ska man förbereda sej på det? Ska sova tidigt i kväll i alla fall så jag är utvilad och fräsh i morron.

Så stor dag imorron då, intervjun och sen flyttar jag in i min nya lägenhet med. Ska pack och så nu, ville bara sprida den glada nyheten om provet.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback