Gooopromenix

Skönt.

Tog en promenad. För mej själv i kvällen med bra musik i öronen. Var länge sen sist, å det blev bara en kort liten tur men härligt att få rensa ut lite tankar i huvvudet.

Finns ett litet orosmoln i min värld. Det är väldigt pyttelitet, men det finns ingen lösning på det så de e lite jobbigt. Å sen förutom de så har jag lite annat å grubbla på, så promenaden gjorde gott.



Såg på HV71 mot Frölunda ikväll.. typiskt att jag ringer och kaxar me bror innan matchen, å sen fölorar dom.



Har tatt det ganska lungt sen sist, ett litet partajj i fredags bara, men det var inget speciellt egentligen. Kul på förfesten hos Angi i allafall.
Är ganska fattig så jag vill inte slösa bort för mycket pengar, har mycket att pröjsa inför Indien resan å säkert en del dyra böcker te skolan me.


Nu ska jag se Natural Born Killers..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback