Ny bikini!

Visumen kom till slut igår. Skönt att slippa stressa över det mera.
Nu e de bara allt annat stress kvar.. Men har ledigt från skolan i dag i alla fall, och egentligen borde jag väl sitta och plugga nu.. men just i sånna här tillfällen blir allt annat sååå viktigt att göra, så nu tvättar jag kläder i stället.
Ska sätta mej ett tag å plugga sen i alla fall.
Senare i kväll kanske jag ska i väg med en kompis och klättra lite. Får se om de är öppet nånstans, och om det inte är för dyrt. Annars blir det la kaffe i alla fall antar jag. Har lite lust att gå ut å dricka öl å så, men jag borde inte göra de så jag ska försöka undvika det.

Var nere på stan tidigare idag i alla fall. Fick fixat några av dom viktiga grejerna jag behöver fixa. Å framför allt en bikini. Dyrt, men det blev en snygg Panos, som i för sej e svart men den sitter skitbraaa. Lite trååkigt att prova bikini när man är helt färglös å så..men det ska ändras på dom närmaste veckorna, så de e ju lungt.

Japp men nu ska jag kila. Hej

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallå där! Allt bra med dig? :)

Åh förresten, du har inte lust att klicka på mina reklamgrejer till vänster på min blogg? Vore verkligen jättesnällt.. (a)

Postat av: Cicci

weeiii snart e vi inte vinter bleka längre.. solbränna här kommer vi.. bara 5 dagar kvar.. börjar krypa i kroppen, kunde knappt somna igår, så mycke tankar som far runt :) puss på min söta

2007-11-01 @ 12:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback