Massa grejer

Hej.. Lördag idag, å ja har inte gjort nåt vettigt alls ida hittils, illa. Det beror nog på att jag var ute lite väl sent igår.

Först då när jag slutade skolan igår åkte ja hem, träffade Angi en sväng å sen åkte ja å min granne å åt lite thai mat. Träffade Clas, Daniel å Elin från min klass vid Linnèterassen så satt vi där ett tag och drack lite öl. Blev mycket dåliga-pappor diskussioner, men kul hade vi ändå. Sen efter ett tag där så åkte jag hem till Cicci, å tog nåra öl me henne å en annan Klas där innan vi tog taxi till kungsgatan å träffa min bror, Peter å deras tjejer Ida å Sara där. Va me dom ett tag men sen ville Klas till Stickyfingers, såå vi drog dit..men vakten hitta en öl i Klas väska å sen fick inte han komma in såå istället träffa vi Christian å efter lite övertalning så gick jag med på att vi skulle till Rockbaren istället. Men på vägen tappade jag och Christian bort Cicci å Klas, som stannde vid varje hörn å hånglade. Så när dom försvann så träffade jag å Christian hela Charlottes gäng å hängde me dom till Valand en sväng. Skiit kul att träffa Charlotte å jag och Christian hade kul när vi mobbade lite töntar som satt brevid oss... men efter ett tag kände jag att jag ville hem, å Christian skulle egentligen hängt me då.. men så träffa han Danskens syrror så han ville stanna en stund. Men jaaa som hade hållt på sen fyra tiden orkade inte mer, så jag gick. Men då ringde brorsan å fråga fall jag kunde möta han vi Kungsportsplatsen, så jag tog en tur ner dit.
Snacka me han å Peter ett tag å sen ringde jag min granne för att fråga om han skulle gå hem, så jag skulle slippa gå hem själv, men han hade blivit slagen på tänderna av nån idiot.. så han skulle till polisen eller nåt.
Men då ringde Christian å fråga om jag hade gått hem eller om vi skulle gå hem ihop så jag mötte honom så gick vi hem ihop.. åsså lovade han att jag ska få låna hans ipod när jag åker till Indien, schysst.

Va la uppe vid 11-12 tiden i morse, å skulle egentligen pluggat massa men jag har bara inte orkat. Kommer säkert vara ännu tröttare imon, men då måste jag verkligen sätta mej med böckerna.. Har tio kapitel att läsa till på tisdag. jobbigt.

Men nu måste jag städa lite, Elisabeth kommer snart hit å hälsar på. Har ju masssa jag har lovat att jag ska göra ikväll me alla möjliga, men jag tar de som de kommer. Det blir som det blir liksom.. hoppas det blir kul.. sista helgen innan Indien nu ju så.

Japp hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback