Jobbig morrrooon

Jess. Måndagen avklarad. Har nämligen två väääldigt intensiva plugg dagar i början på denna veckan. Känner att mitt huvvud e så fullproppat med grejer att det snart inte får plats mer. Känns som att jag har gått i skolan i flera månader, när det egentligen nu bara är ungefär 2 veckor.

Hade värsta morronen på länge imorse. Va skit trött, huvvudvärk å mådde jätteilla när jag vaknade.. kom upp alldeles för sent såklart å sen krockade spårvagnen framför mej med en bil så all trafik på hela korsvägen stog still. Blev till att traska den sista biten till skolan i ösregn. Inte kul. Men allt blev lite bättre ut på daan sen, tur.

Nu ska jag försöka läsa det sista kapitlet i boken å sen sova. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback