Danskens kalas

Ååå jag borde plugga, men orka.

Igår hade Dansken födelsedagskalas. Det var faktiskt skit skojjigt. Han hade fixat till det värsta fint hemma hos sej å de måste vart mer än 25 pers där. hristian kom me dit. Drack vin å snacka skit å hade de ball... å sen fick jag skjuss ända hem te dörren av Johan, schysst asså.. Men när jag kom hem upptäckte ja att ja hade slut på cigg, så det fick bli en liten tur ner på 7-11 ändåå. Mötte min granne där å köpte en korv te han.. som tack fick jag kletat senap över hela mej.

Var nere på Zara förut för jag tänkte prova en jacka ja kollat på där, men den var försvunnen. Hitta en annan som me va rätt fin, fast den är misstänkt lik Angelicas, så hon får nog hänga me å kolla på den först så att vi inte blir lika dana om jag köper den.



Men nu ska jag samla mina krafter å ta tag i läsandet. Nästa vecka går jag heeela veckan i skolan, kommer bli jobbigt. Men går bara 3h nåra dar så då har man ju lite tid å softa på i alla fall.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback