Bort me ny gamla historier..

Man ska aldrig skriva dagbok när man e lite fulll, nä för då tänker man helt annrolunda än när man e nykter. Men nu skriver jag detta ändå.
Jag tror att för mitt eget bästa ska jag sätta ett ultimatum eller liknande till en person i mitt liv. Har tänkt mycket på hur jag vill och sånt, och det vet jag ungefär nu. Mmm.. och jag tror att jag vet hur jag känner nu, och det är tråkigt nog olika beroende på vad som händer. Självklart vill jag så gärna bara kunna känna allt såå stark att det övervinner ALLT, men jag vill testa (innerst inne vet jag att det övervinner allt, men det är inte lika spännande och inte lika bekräftat).

Sen finns det en Aleks, jaa en ny. Började inse det så smått för ett tag sen, men idag tror jag att jag kan bekräfta det till i alla fall 90% ...och det är lite svårare denna gången, men för att göra det enklare i det stora hela så gör jag lika dant som förra gången.. å det är löjligt enkelt egentligen. Trodde absolut inte det var en Aleks från början (dom döljer sej väl under sin yta) men även om jag kanske möjligtvis tar fel och det inte är en Aleks så är det inte värt att ta reda på..


Jaa så sååå mycket för min å Angelicas sitta hemma å mysa me godis å Idol kväll. Självklart slutade den me partajj å dans. Kul varee i alla fall så jag ångrar ingenting, a förutom kanske då dom två shottarna å den sista drinken, men shit happens.


Förra natten drömde jag helt skummt. Drömde att jag å Gabbi å Malin åkte till ett ställe för att gå på konsert me Kraftwerk. När vi kom dit så gav Malin mej massa stenar me blodiglar på! (tack Malin!) å sen kom det inga folk till konserten, men vi var där i alla fall.. å sen hände massa mer mysko grejer, men nu ska jag krypa ner i min säng så jag orkar inte berätta.. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback