Äcklig dricka

Har börjat skolan nu. Är massa att göra, men det är lite skojjigt med.  Idag är det dock fredag och vi har inga lektioner, en välbehövd ledig dag vill jag lova.

Är hos Angii en liten sväng å sen ska jag ner på stan å möta min mor utanför Radison Sas, åsåå ska vi till Askim en sväng.
Förmodligen blir det en lugn kväll ikväll. Antingen blir det bio, eller bara äta godis å se på idol här hemma hos mej. Soft. I morron däremot har jag lite beslutsångest över vad jag ska göra. Två födelsedagskalas eller en tjejkväll. ÅÅåå illa. Men det löser sej imon vfjag gör!

Inte långt te Indien nu, tog det näst sista vaccinet i måndags. Sånt äckel päckel grej man skulle dricka å det var nåt av det värsta jag har druckit i hela mitt liv. Men de e bara att igorera kväljningarna, hålla för näsan och svälja.. för ikke fasicken vill ja bli sjuk i Indien ass.

Men nu måste jag dra mej. Återkommer en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback