89 sidor redovisning

Jaha, nu är det alltså 12 dagar till vi drar te Asien då. Inget visum har kommit ännu, å jag hoppas verkligen inte det blir några problem med det nu. Håller tummarna på att det kommer innan helgen då.

Onsdagen snart slut me, tiden går fort även om jag inte har haft så mycket action denna veckan. Mest plugg å softat hemma.
Idag har jag 89 sidor att läsa om extern redovisning, har kommit ungefär halvvägs. Känns som att det blir mycket på samma gång, men allt hänger ändå ihop på ett sätt så jag förstår varför vi måste läsa så mycket. Ska ju börja räkna å sånt imon så.

Kände lite igår kväll och i morse att jag kanske håller på å bli sjuk. Lite ont i halsen å hostig å så, vilket e typiskt för att när man prisis har börjar skolan å just nu passar det extra super olägligt. Dags för te å vitlöks maraton!

Men nu ska jag borsta tänderna, å sen somna till grundläggande principer i redovisningen (ska la inte bli allt för svårt va:) Naaatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback