Longboard inomhus

Såklart blev det öl igår.

Skulle ju klättat egentligen, men de blev lite sent å så så istället skulle det blivit en fika, och det slutade med att jag satt med Ken, Kristin å Fredrik å drack öl på Vasastan. Så typiskt mej. Men va kul jag hade.
Garderobsvakten och jag åkte longboard inomhus. Det va nån kille som hade lämnat in den i garderoben, å varje gång jag gick förbi där ropade vakten på mej å sa att vi skulle åka lite. Ha, så har man åkt longboard för första gången då, har velat prova länge, men det var ju inte helt enligt planerna att jag skulle åka inne på Vasastan första gången, haha.
Så blev det nåra öl, å sen skulle vi egentilgen gått hem till Kristin, men jag struntade i det i sista minuten å gick hemåt i stället. Bra va nog det, för jag har ändå vart trött idag.

Idag då efter att jag orkat ta mej upp ur sängen så har jag varit nere på stan med en kompis. Fick köpt lite mer grejer till resan å nu är nästan allt fixat. Vet inte rikigt hur jag ska ta mej till flygplatsen eller så än bara, men de löser sej.

Skulle pluggat nu i kväll egentligen, men jag läste en stund å sen orka jag inte mer. Får ta igen det nån dag... hmm aaa eller nåt.

Nu ska jag naaana.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Svar: Ååh, tack så mycket! :)

Postat av: Maria

ha en toppen fredag :)

2007-11-02 @ 11:22:00
URL: http://foreever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback