Kalas å mera

Hej och oj vad sliten jag är. Men typ alla gamla norge-kompisar är samlade i Göteborg i helgen, så inte blir det lungt i alla fall. Skulle träffat dom igår me, men när jag till slut kom in till stan va de rätt sent å då hade dom redan åkt till deras hotell.

Kalaset för bror var bra i alla fall. God mat, å tårta å öl å sånt. Sen blev det några öl till på Viktoria innan hem gång.

Trött imorse, men kom ändå upp hyfsat tidigt. Satt å plugga ett tag å sen blev klockan helt plötsligt jätte mycket, och jag fick stressa i väg skit mycket. Hann duscha, men inte torka håret så jag fick åka me mössa å luva på mej hela vägen hem till mamma för att inte bli kall. Firat tjugoåringen idag med nämligen.

Nu ska jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback