i indien nu

Hej.. jag lever och har overlevt alla bravader i Indien hittils. Har kommit en bra bit ner i landet nu, och är fortillfället i Palolem. Jätte fin beach, och vi bor i en liten koja precis brevid stranden.

Vi kom hit for nagra timmar sedan, fran Benaulim, där vi bott de tre senaste dagarna. Var fint där med, och igar kväll rakade det bli lite fest med hotell killarna. Vilket inte alls var meningen egentligen, men dom lurade med oss pa en pub, fast det var riktigt kul sa det gor ju inget. Spelade biljard (jag vann saklart) och drack ol. Blev bjudna pa house-party där pa fredag av engelsmannen som jobbade i baren. Far se om vi orkar..

Varmt och skont ar det har, mer än 30 grader och stralande sol. Jag har inte hunnit sola sa mycket, sa jag har inte blivit speciellt brun ännu. Men detta hoppas jag loser sej tills jag kommer hem.

Det är manga här som kommer fram till mej och Cicci och fragar om dom kan fa ta ett foto ihop med oss. Hela familjer, med massa barn radar upp sej brevid oss och sen leker nagon i familjen paparazi och fotar gärnet. Lite skumt, men men..

Jag längtar absolut inte hem, nu har jag verkligen kommit in i livet här nere och vill bara se mer och mer. Tur att det är mycket mer än halva tiden kvar.
Sa jess vi har det bra, alla som undrar, a lite crazy grejer händer men det är bara kul. Gillar Indien massa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback