Grattis bror

Så valet ikväll stog mellan konserten med Svenska Akademien + Kapten Röd eller att åka hem till pappa för att fira min brors 20-års dag. Tillslut efter mycket om och men så föll valet på att fira bror. Känns som att det var lite viktigare, även om jag sjukt gärna vill gå på konserten.

Men innan dess så ska jag i alla fall nu strax ner till stan och träffa Angelica. Fika å lite shopping. Å säga hejdå till henne, blir kanske sista gången jag hinner träffa henne nu innan resan.
Måste städa upp här lite innan me ja.

Är kallt ute, men solen lyser å jag lyssnar på skön musik och känner att de kommer bli en superduper sista helg hemma innan mitt lilla äventyr börjar.

Grattis bror, och upp å hoppa de e sol ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback