Fixa grejjer

TAAAANYA humör. Men de börjar försvinna.

Nu är jag hemma, å kollar lite på internet samtidigt som jag städar å försöker packa å sånt. Massa å göra.
Frågade min granne prisis om han ville komma å säga hejdå till mej innan jag åker, men ikke. Hopp så då e inte vi vänner längre. Fattar liksom inte varför han helt plötsligt grinar på mej. Men jahopp..Orka bry sej såå mycke då.

Träffade alla gamla kompisar igår i alla fall, sjukt kul å se dom.. Men i slutet blev det lite mycke gamlatider-varning, och det plus att jag var trött gjorde att jag bangade efterfesten som alla dom andra åkte till. Så jag gick hem å la mej i ändå hyfsad tid, å trots att jag egentligen borde vart uppe tidigt idag för att hinna fixa massa grejer så sket jag i det och sov länge länge i morse. Känner mej nästan heeelt utvilad nu, underbart. Det var länge sen.

Cicci e ju typ klar me allt fix inför resan, känner lite press.. Men sen är ag ju inte känd för att vara i god tid heller, så det kommer la bli så att jag slänger ner allt i väsan timmen innan vi ska dra. Å nej jag vet fortfarande inte hur jag ska ta mej till flygplatsen.

MEGA, spelet imorron då.. tror att det var nio.. kan inte kolla liksom. Måste ju kolla fall nån vill byta tid me mej på tisdag me. Ånej ånej.. jobbiga grejer. Men det löser sej.

Nu ska jag duscha å sen å handla lite mat.Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback