Åker imooooon

iiiiiiiihhhh... Sjukt att i morron åker jag. Kaos å kattastrof i hjärnan, mitt i alla grejer å allt som ska packas. Åkte till och med förbi en hållplats förut å fick gå från centralen till Gårda, ja mycket att tänka på.

Har halva väskan packad, känns som att jag har med mej alldeles för mycket, vill ju kunna få plats att köpa me mej grejer hem me, men samtidigt e ja oroli över att jag glömt packa nåt. Känns ju lite jobbit att jag ansvarar över passen, när jag inte är den ansvarsfulla hälften av mej å Cicci.


Hade skitskoj idag i skolan me, MEGA var skoj och jag å Lollo å Christina skrattade så vi grät halva tiden. Att man inte har så kul alltid i skolan asså.



Men måste styra upp alt här, städa å packa de sista. Ladda allt som ska ladda, typ mobil, kamera å iPod.

Ses i Asien! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback