Soligt i Portugal

Hej!

Sitter på en bar/ café i Portugal, Algarve, Monte Gordo och skriver.

Efter alla problem med mitt pass så fick jag det till slut sent på måndags kväll och så kunde resan starta på tisdags morron. Kom efter lite stress i hyfsad tid till Gardemoen, men såklart som vanligt så fastnade jag i taxfree shoppingen och glömde bort tiden och upptäckte inte förenss dom ropade ut mitt och Lovisas namn i högtalarna att det var last call. Men vi kom med i alla fall och när vi landade här var det varmt och jätte fint väder.
Bor på ett lyxhotell med balkong och havsutsikt, inte dåligt för att ha betalat runt tusingen för biljetterna. Har haft bra dagar här hittils, igår skulle vi på en liten shopping tur till Albufeira, men vi blev lurade av en tjockis och en busschaffis så när vi kom fram dit var det försent att shoppa och istället hamnade vi på en bar och tröstade oss med varsin öl. Så råkade vi missa sista tåget hem och fick hyra ett sunkigt men billigt rum där över natten. Bleb partajjande senare påa kvällen och sen fick vi tillslut vår shooping idag i stället. Har köpt massa fina grejer.

Blir till och pressa lite i solen i morron och sen är det melodifestivalen på kvällen, och på söndag så ska vi cykla till Spanien.

Blir lite stressad av tecno musiken dom spelar här inne på ortens ända internet café så jag nöjer mej med denna korta historia ör idag, men ska försöka återkomma snart!

Obrigado och hej!

Kommentarer
Postat av: g

jag skrev ju ett inlægg men det kom inte med

2007-05-12 @ 14:04:17
Postat av: ANNS

va stog de då???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback