Hejdå Brownies!

Igår kom jag hem till Oslo från Portugal.
 Jag och Lovisa har haft en underbar vecka. Har suttit på balkongen på hotellet å druckit vin på kvällarna, shoppat, solat och badat på dagarna. Varit på två äventyr, en tågluff tur och en cykeltur.

Så landade vi på Gardemoen igår, skulle egentligen ha bjudit Bjørn på middag på kvällen men vi va lite trötta å så han kom över till mej på brownies och kaffe me bailys istället.
Sen gick vi å Lovisa och Aleks på Gamle Majoren och drack lite öl. Relativt lugn kväll, men kul å ha lite hejdå kväll för Bjørn.


I eftermiddag kommer Gabriela, Emma och Malin och hälsar på för lite 17 maj firande. Ska boka bord på ett indiskt ställe som vi ska äta på ikväll, å sen blir det minst två dagars fest.
Men innan dom kommer ska jag ha hunnit packa en stor väska me grejer som Bjørn ska köra upp till Stryn åt mej, sen städa å duscha å sånt. Tidsbrist.. så nu ska jag sticka till Gabis favvoaffär Nille å  se om jag kan hitta en ful och billig väska jag kan packa i!

Snakkes å gla suttende mai! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback