Stel som en pinne


Helt plötsligt var det massa folk online på msn å alla började skriva så jag får inte så mycket tid och ro att skriva ett så långt och djupt inlägg som jag brukar.

Men idag har jag för en gång skull varit på jobbet. Lugnt, förutom att jag vakand eå typ inte kunde röra mej. Måste ha sträckt nacken eller nåt på träningen igår för de va verkligen illa. Frågade Bjørn om han inte kunde massera mej lite så att jag i alla fall skulle kunna vrida på huvudet. Jooo visst svarade han å två sekunder senare satt han på scootern å gasa iväg med full fart å sen såg jag inte honom mer. Tack för den!
Så ja har suttit stel som en pinne och försökt haft full kontroll hela dagen, har nästan lyckats.
När jag slutade mötte jag Lovisa som fråga om jag skulle me å dricka öl ikväll å sånt tackar man ju inte nej till, så det blir till å fira lillördag ikväll. Skoj!

I morron efter jobbet så kommer Hallgeir åsså vid 18 ska vi ta bussen hem till Göteborg. Pappa ringde å fråga om vi ville komma på middag hos honom på fredag, så det blir det  och sen melodifestival kväll på lördagen tror jag. Kul!

Men nu måste jag konsentrera mej lite för Cicci håller på å  skriver en novell till mej här!

Snakkest!


Kommentarer
Postat av: cicci

man fasen oxå.. min novell blev ju aldrig klar, men fått mer inspiration idag så snart e den färdig, o då blir vi miljonärer *Asg* tack för i lördags förresten, va kul o se dig! puss

2007-03-12 @ 10:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback