Solig dag med T

Har lite dåligt med tid men jag ska försöka få ner några ord om dagens händelser.

Har haft underbart väder, suttit i solen och druckit massa massa te (Bjørn som ville att jag skulle bli frisk i min hals igen bjussa på teet). Snackat massa me en kille som va pingisproffs, skummt.
Efter jobbet var det lite grillkalas i barnbacken, Dan, Per, Jennifer, Lovisa, Axel och jag satt å myste med kolsvarta korvar och ljummen choklad och lyssnade på Jimi Hendrix.

Ikväll är det ju då lill-fredag så det blir några stycken som ska dricka lite öl  ikväll. Skoj, blev mycke fest i helgen (krogen på fredagen å fest hos Axel å co på lördagen) men jag ska nog palla me ikväll hoppas jag.

Men nu e de dags för en dusch. Hej!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Anna !

Här har vi också soligt väder men blåsigt.
Jobbet verkar inte vara tungt eftersom du tycks orka
festa flera dagar iveckan ta det lite lungt
Kram Mamma.

hör av dig

2007-03-21 @ 16:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback