Ätit Sushi

Hejsan!

Är på Oslo S och det ligger en kille och sover på datorn framför mej, hans mobil ringer men han hör ingenting och han har en tänd cigarett i handen. Hmm... Hjälp!

Ja jag är ju tillbaka i Oslo och nere på centralen för att skriva lite dagbok. Kom från Stranda i måndags, hann precis till jobbet efter att jag å Malin hade kört i åtta timmar.
Var ju partaj i lördags me på Alperitten, inte så sjukt mycket folk ute som det brukar vara men det var jätte kul. Dansade hela kvällen!

I tisdags var jag och Lovisa ute på en liten öl efter jobbet. Lovisa träffa en kille som hon råkat stöta på på massa ställen hon varit ute på, han var skit trevlig och bjöd oss på öl, å sen kom massa spanjorer och folk som var ute på afterski och hade vart uppe på Tryvann. Skojj skojj!

Uppe vid ett igår och det var ju sista dagen i februari, alltså hög tid att ta i tu med mitt nyårslöfte. Så vid halv tre tiden kom Lovisa förbi med massa sushi så för första gången i mitt liv åt jag sushi!
Var lite konstigt tycker jag, inte äckligt å inte gott. Konstigt. Men tydligen är det som med kaffe att det tar sitt lilla tag att börja tycka om det så jag ska absolut prova igen.


Nu ska jag hemåt och duscha, skulle egentligen ha tränat idag men jag har verkligen inte haft tid. Var ju tvungen att kolla internet och så måste jag handla idag för i morron ska jag åka snowboard innan jobbet så då hinner jag inte med det.

Snakkes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback