Indiskt besök

Hej!

Tänkte bara säga att nu är biljetterna bokade! I november drar jag å Cicci till Indien på ett lite mini-backpack äventyr. Sjuktkul! Är väldigt långt kvar, jag vet, men jag kan inte låta bli att små smått börja planera lite i mitt huvvud. Å jag är inte ensam om att vara ute i god toid, mamma e redan orolig, igår ringde hon och sa att jag måste vaccinera mej (no shit sherlock) hon hade varit och hämtat brochyrer nån stans, haha, hon är la för härlig!
I morron kommer Hallgeirs tante Caroline hit me, å hon är ju från Indien så jag ska fråga henne tusen frågor!

Annars så tänkte jag inte skriva så mycket mer, ska sova snart bara städa lite innan. Fast en sak måste jag ju ta upp, det är ju mindre än en månad kvar till jag är i Göteborg nu. För att vara exakt så är det 21 dagar, å vad det ska bli kul.
Grill, fest, frisören, bada, vattenskidor, wakeboard, familjen, Lillebror, Adidas, vännerna hemma, förhoppningsvis sool.. ledigt underbart!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback