Livsfarliga Jordgubbsdrinkar

Är trött. Jag råkade vara ute och slarva allt för länge igår. Var hos Bettan och blev bjuden på jordgubbsdrinkar och annat gott och det slutar ju alltid i kaos.
Var chill å sitta där och snacka på kvällen, drack, dansade å drack. Men sen for vi nästan alla på hotellet, och det var bara ett stort misstag, inte kul alls och massa knas me Emma å Daniel och jag var full.
Kom hem på morronkvisten nästan å tappade ölfaskor på stengolvet, och sen trampade jag i glassplittret och vaknade upp i morse och hade ett intorkat blodspår från dörren till toaletten. Lyd ett råd och ta det lungt me Bettans jordgubbsdrinkar, okej!?



Men som sagt, det var ju kul innan på kvällen, och på dagen. Var asa najs väder och jag var ute hela dagen. Hade Spa-Anna på gräsmattan så Malin, Gabbi å ja fila naglar å fötter å bodybuttra oss på tåssingarna. Sen vart det grill på Hestberget, där jag och HG träffa en vindsurfare.

Idag har jag sagt hejdå till militären som var tvungen att åka tillbaka till lägret. Sen har jag ätit det som blev över efter gårdagens grillkalas. Åsså har jag vart på Esso 2ggr och resten av tiden har jag legat i gräset och ätit vattenmelon å läst eller snackat i mobilen. Japp å nu ska jag äta popcorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback