Ingen bror i sommar :(

Oj vad trött jag är, har inte sovit min obligatoriska somna på soffan efter jobbet sömn idag. Hur ska jag orka hålla mej vaken till Brothers & Sister börjar klockan halv elva. Får ta mej en uppfriskande promenad eller nåt.

Jo jag var ju på jobbet idag, hade ont i magen på förmiddagen men sen gick det bra. Försökta lära Andbjørg lite engelska, gick sådär.

När jag kom hem hade jag fått ett mail utav Way Out West, som skrev att dom snart skulle maila tider och sånt till dom som får jobba på festivalen, åh då låter det ju nästan som man fick jobbet. Hoppas det för jag upptäckte precis att Manu Chao skulle spela me, å vill se! Tror att de kan bli riktigt ball, blev lite glad i ögat allt.

Så en väldigt tråkig nyhet min mamma meddelade mej idag. Jäklans skit ass, min bror ska till Gran Canaria när jag kommer hem. Inte nog med att han inte kommer på varken min fest eller min födelsedag, nej inte bara det utan jag kommer inte ens få träffa honom. Tack brorsan! Mamma sa att han var lessen för de, och att han inte hade nån mer semester så dom inte kunde åka nån annan vecka. Tråkit tråkit tråååkit.
Tänkte ju vi skulle åka wakeboard juh.


När ska turen vända åt mitt håll, när ska allt klaffa och gå bra? Jag börjar tappa hoppet här, hallå. Inget vettigt händer, räknar dagarna till jag får åka hem till Göteborg.
Klart så ska de bli skitkul när Hallgeir kommer nästa helg me förhoppningsvis.Hoppas det blir bra väder å vi kan dra iväg på nåt spännade me då. Vågar inte riktigt köra så långt själv me bilen som e nästan paj.
Ja men nu e de bara två jobbdagar till helgen, sen en arbetsvecka åsså är han här å han ska stanna länge länge.

Nu ska jag ta en promenix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback