Gick hem från jobbet


Gick hem från jobbet idag, hade skitont i magen. Jobbade en timme men sen var det nog, åkte hem och skulle vila nån timme men istället somnade jag och vaknade vid ett tiden och då åkte jag ner till läkaren som var helt meningslöst men men..
Har inte gjort nåt vettigt alls på hela dagen, bara gått runt å haft ont i magen och legat å läst lite grann, sett på tv å sån skit. Måste ju upp och jobba i morron så jag hoppas jag mår bättre då, vilket det inte känns som nu.

Längtar hem till Göteborg, inte Oslo inte nån annanstans, jag vill till Göteborg mitt hem. Sexton dagar kvar och elva utav dom är arbetsdagar, låter inte länge men jag vet inte hur jag ska stå ut.
Måste verkligen ringa och boka tid hos frisören i morron, shit det är redan juli och jag skulle tatt ut dom sista slingorna i håret för länge sen. Orkeslös.

Men det löser sej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback