Vitaminer i Paket

Tjenare!

Bussresan från Göteborg till Oslo igår kväll gick bra, fast lite innan vi var inne i Oslo ropar busschaufören ut i högtalarna "Glöm inte någon mobil" (Gabriela) och sen började han skryta massa om hur god tid vi var framme i och att vi var innan schemat å bla bla.. men sen precis innan vi skulle köra in på bussterminalen så kör chauffören vilse och irrar runt med bussen inne i Oslo City ett bra tag innan han hittar terminalen. Haha pinsamt för honom när han hade skrytit sååååå om hur snabbt han hade kört!

Idag har jag jobbat, varit jätte lite folk och väldigt lungt så jag har mest suttit och lyssnat på min Mp3-spelare genom Andrès högtalare han hade glömt där, och så har Bjørn kommit förbi emellanåt å sagt hej. Jag måste fråga Bjørn nån dag var i från han kommer för han har så rolig dialekt...

Efter jobbet åkte jag och Thanet T-banan hem ihop, och då fick jag reda på att han har varit ihop med en av Vimmerby-tjejerna i 4 år!!! What?? Världen är liten alltså, å sen hade han jobbat med Robban från Norrköping med. Där ser man..

När jag kom hem från jobbet hade jag fått paket från Hallgeir, wiihoo. Var massa nödvändiga saker åsså några överaskningar, bla julklapp från Gabbi, choklad och vitaminer. Gooott!
Men nu måste jag dra igen, ska duscha å sånt.


Kommentarer
Postat av: Bengan

Underbart alltså!
Själv har vi fått snö även på dessa breddgrader, men nu har regnet börjat igen (fredag e.m.)
Skall ner o börja med käket nu - för Britt jobbar kväll idag.
Vi hörs
Kramar Bengan

2007-01-12 @ 17:40:38
Postat av: Hallgeir

Hei tv kjendisen.

No skal ej på workcamp i tusvika, men vil heller
på fjelle. Supert vær her i dag.
Håpe du har det bra.
Hilsen Hallgeir

2007-01-13 @ 11:08:50
Postat av: en annans fassa

Tjena Tant Anna,
Så fort du lämnat småpojkarna i Stranda så går de och säger upp sej!??!?! Sätt åt veklingarna så att de inser att det är lönt att kämpa på fram till sommaren. Fan Anna jag litade ju på att du skulle fixa detta ju ;-)

Nu tror de att de skall få titta på Pizzor för 130 spänn i timman. Å får de inte det skall de åka hem och ligga på rygg har dom fått för sej.

Kan du inte få dom att gå ut på en fiskebåt eller nån oljerigg eller nåt om det skiter sej.

Jag menar att gå på KAS (om det nu finns ens längre) här hemma är ju ingen höjdare, men det är klart de kanske kan få ett jobb inom längvården hemma i Sverige för 15500/mån, VILKET klipp ;-)

För övrigt får du ha det så bra du kan, Anna, tant Anna lilla. Och tack för att du tog hand om våra små pojkar, det uppskatar vi verkligen.

Puss och Kram
från
en annans fassa.

2007-01-14 @ 02:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback