Snöskoter och snowboard

Godkväll!

Sitter på soffan hemma i lägenheten å kollar på tv med mina sambos medans jag skriver. Har fått låna Siv-Anitas dator, schysst!

Jobbade till fyra idag, fick faktiskt åka snöskoter idag wiihoo, körde inte själv dock men alltid en början att få åka me Bjørn. Sen efter jobbet åt jag en pizza å sen direkt ut i backen. Lånade Thanets bräda och det gick lite si sådär, var väldigt ovant i början men mot slutet kom jag igång lite i alla fall. Perfekt väder å det var underbart att va ute å åka lite snowboard. Känns äntligen som riktig vinter.Tog en bulle å kaffe på Tryvannsstua med Lovisa och Michael me, mums! Massa folk som var där inne på cafèt kände igen mej, så nu är jag "den svenska lift tjejen" hehe där ser man.

Är ganska sliten nu, tränade ju igår me, så nu blir det sängen! Natti!

Kommentarer
Postat av: cicci

jag vill oxå åka scoter.. *avundsjuk*

2007-01-24 @ 07:22:40
Postat av: pappa kjell

hej anna hoppas du får köra skoter själv snart för det verkar du vilja göra. det var kul att läsa din dagbok tittar snart in igen. kristina hälsar kram pappa.

2007-01-25 @ 21:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback