Premiär-turen gick bra!

Hejsan!

I torsdags var det invigning för det nya Servicebygget i Tryvann Vinterpark, så det var full fart på jobbet den dagen. Tv Norge hade massa sändningar därfifrån så jag fick ta hand om den stackars programledaren och kamera-tjejen som höll på att frysa ihjäl, å självklart var jag tvungen att pilla på all kamera utrustning dom hade med sej. Inte varje dag man får en sån chans, så jag tog lite kort på mej själv när jag låssades bli intervjuad å lite sånt, pinsamt löjligt jaaag vet, men man kan ju nästan kalla mej Tv-kändis nu väl?
Så var Terje Håkonsen där med, han är en norsk snowboard åkare som är bland dom bästa i världen.

Igår, fredag, så körde jag premiär turen i backen, på skidor.. Jag och Lovisa lånade skidor i uthyrningen och begav oss ut i snön, och tro det eller ej att trots jag inte har åkt skidor på flera flera år så trillade jag inte en enda gång. Det var skit härligt verkligen..
På T-banan hem upptäckte jag att jag inte hade några hemnycklar med mej, skitockså. Men som tur var så var både Marit och Siv-Anita hemma så jag kom in ändå. Men vad värre var så hade strömmen gått i heela vårt kvarter, det var kolsvart och det gick inte så bra att laga mat så jag stack till Lovisa och vi åt korv med bröd å såg på komedier hela kvällen. Najs.

Ikväll blir det nog bio, hoppas på att Borat går så man äntligen får se den som alla pratar om.. åsså imon är det personalfest. Åå jag hoppas det blir kul, ska först äta pizza och sen gå vidare till ett ställe och dricka lite öl.


Men nu måste jag verkligen på toaletten åsså ska jag sticka upp till Lovisa å kolla läget. Hör av mej med lite skvaller om personalfesten så fort jag kan! Hej hej!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback