Personalfest

Hejhej!

Ja mitt nyårslöfte för i år var ju då att göra en ny sak varje månad, något som jag aldrig har gjort förut, så i söndags så kom Lovisa hem till mej och tog mej med till en träningsstudio. Japp så för första gången i mitt liv så hoppade jag runt där på ett Friskis & Svettis pass. 
Det var längesen jag skrattade sååå mycket åt mej själv, hängde liksom inte riktigt med på allt. Men det var skoj ändå, så nu ska jag anmäla mej till ett gym, ett lite flaschigare än friskis då men, åsså får jag hoppas på att det går bättre för mej om några gånger.

Efter träningen så fixa jag mej i ordning inför personalfesten, och åkte ner till Lovisa vid sjutiden å tog nån öl med henne innan vi gick till pizzerian å träffa alla, Vi var väl 20 stycken från jobbet och det var jätte kul, några som jag aldrig hade träffat förut med.
Efter pizzan gick vi vidare till ett annat ställe, köpte in 6 carlsberg för 199 kr. Schysst! Hade jätte jätte kul, och såklart så stannade jag och Lovisa kvar till dom stängde, hehe.

Men nu måste jag springa, hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback