Jobba på SnowShow

Hejsan!

Så var det fradag redan, ja inte för att det är nåt speciellt med det eftersom att jag ska jobba i helgen, men ändå. Blir kanske en afterwork i kväll i alla fall.

Har inte hänt så mycket speciellt denna veckan, tränade med Lovisa i onsdags, ja nu har jag verkligen blivit duktig alltså. Sen har jag ju jobbat sent alla dagar så man sover bort hela dagen å jobbar resten.
Beställde flygbiljett till Ålesund i tisdags i alla fall, så på torsdag ska jag äntligen få träffa Hallgeir igen.

Igår hade vi möte på jobbet och fick massa beröm av chefen, underbart, åsså ska jag visst jobba hela lördagen efter som att det är SnowShow.
Lördagen den 3 Februari händer det också grejer, då är det Familj & Vänner kväll på Tryvann, så då får alla vi som jobbar där ta me oss våra vänner å familj och åka gratis hela kvällen och så får vi grillad korv. Härligt, så alla mina vänner ni är härtligt välkomna då.


Men nu är det dags för mej att åka hem och göra mej i ordning inför jobbet, hej svej.

Kommentarer
Postat av: cicci

Lätt att jag kommer på familje kväll.. borde ju ålatsa som det.. hmm va vi inte systrar tro, eller så när man kan komma utan av va släkt..

2007-01-19 @ 14:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback