After Work

Hej hej!

Är ganska trött idag, jobbat hela dagen, huff!

I fredags efter jobbet så gick Thanet, Jocce, Lovisa, Per, Pato och jag på en liten after work och vi hade skit skoj.  Vi satt på ett mysigt ställe i Grunerlykka, åå vad jag älskar after works.. Jocce tvingade oss att leka en lek, typ träffa med en femkrona i ett glas å annars fick man dricka massa öl.
Efter att vi druckit lite öl så gick vi å åt kebab, ja fast det är tveksamt om man ens kan kalla det kebab. Små köttbitar, sallad och hamburgerdressing, what? Okej att det var billigt, men det var inte gott alltså.
Kom hem fyra på natten, delade taxi med Lovisa å Pato på vägen hem å taxichaffisen blev typ kär i Lovisa och gav henne en lapp med hans nummer å lite hjärtan på, haha!
Började jobba nio dagen efter och jobbade över tretton timmar, slitsamt..japp. Det var ju SnowShow, men det var också snöstorm så det var inte så där jätte mycke folk ändå. 
Tillslut kom jag hem och jag somnade nästan direkt och sen upp och jobba idag igen..

Men nu har jag massa grejer jag måste göra, tvätta å duchsa å sånt så hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback