Vad med mitt hår?

På T-banan hit satt två killar brevid mej och åt nudlar. Ja direkt från förpackningen, stenhårda nudel smulor mums!

Har jobbat idag med såklart, och det första som hände när jag kom till jobbet i morse var att två små skitungar börjar bråka med varann och skriker typ "fuck you jag hatar dej.. å massa massa fula ord" å där stod jag med hakan nere i marken helt förbluffad över vart fasicken såna småttingar lär sej såna ord.

Sen var det rätt lungt på jobbet resten av dagen, Bjørn kom å hälsa på å det första han frågade var om jag hade gjort nåt med håret. Eh nej. Sen när Mitch kom ( ja han är döpt efter David Hasselhoff i Baywatch, jag var tvungen att fråga) så frågade han om jag hade färgat håret. Eh nej. Sen precis när jag skulle åka hem mötte jag Espen som lämnade lite viktiga papper till mej och han fråga me om jag hade gjort nåt med håret! Va, whats wrooong.. kollade mej i spegeln sen å ja såg ut som jag brukar.. hmm skummt.

Ska börja packa lite å så idag tror jag, så jag slipper stressa så på torsdag när vi ska åka upp  till Stranda. I morron ska jag träna å sånt så då hinner jag inte me massa sånt. Måste tvätta kläder å grejer me ju.

Men nu börjar hockeyn, ska föröka få in svenska p4 på radion, får ju in den på jobbet så jag hoppas på det bästa att det ska gå här med. Heja Frölunda! Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback