Snowboardlärare


Lite störande att internet helt har slutat att fungera i lägenheten så att jag måste åka ner till Oslo S varje gång jag ska skriva dagbok, men sånt får man ta..

Torsdag idag och ikväll är det After Work, har blitt tradition att gå ut å ta en öl efter jobbet på torsdagar nu.
Hoppas de blir ball å att många från jobbet hänger me.
Ska beställa biljetter till Tanya Stephens konsert idag me. Ja å Lovisa som ska gå, det blir nog ball. Har inte hört så mycket av Tanya Stephens ännu, men jag tänkte fråga Gabriela hom hon inte kunde bränna en cd till mej som jag kan få när jag kommer upp till henne om en vecka.
 
Igår lärde jag Lovisa att åka snowboard, det var as kul och Lovisa var skit duktig.. efter andra åket kunde hon svänga åt båda hållen. Kanske jag skulle bli snowboard lärare, hmm...
Sen började jag jobba klockan fyra, har kommit på att soduko är bra skit när man har lång tråkigt trots att jag verkligen haaatar soduko. Sen runt åtta satte jag på min musik, länge sen jag lyssnade på min mp3 nu så det var skit skönt å höra lite bra musik igen så jag blev på superduper humör och stog nästan å dansade inne i mitt lilla hus, hehe.

Men nu ska jag sola, ses!

Kommentarer
Postat av: Hallgeir

Takk for gaven!! Du e perfekt, respekt

2007-02-16 @ 00:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback