Jobb helg istället

Hejhopp!

Internet funkade inte i lägenheten, så jag tog mej en tur ner till Oslo S för att kola upp lite biljetter och sånt.

Är ju tillbaka i Oslo efter min korta tur till Sverige. Har jobbat sen i onsdags, och det har varrt lungt men nu har det snöat massa och i helgen ska det bli fint väder, så då kommer det bli super ute i backen.
Cicci skulle ju egentligen ha kommit så jag hade ju tänkt att åka upp och ta några åk, men nu kommer inte hon och då ringde jag till Espen å sa att jag kunde jobba om det behövdes och han blev jätte glad för han behövde en extra vakt i botten på expressen några timmar på lör-sön, så då blir det jobb istället. Bra med lite mer cash kontant i alla fall.

Annars har det inte hänt så mycket, har tappat bort min viktiga jobb nyckel och återfunnit den igen, phhuu. Lovisa kom på besök hemma hos mej igår kväll så vi delade en flaska vin å snacka skit. Jag har ju fått det super mysigt på mitt rum nu när jag tog med massa fina grejer  från Sverige.

Ringde Christian innan, mest för att skryta om min nya mobil, jaa jag tycker mer å mer om min mobil för varje minut.. har inte lyckats fixa MMS ännu bara men jag ska ringa tele2 i morron å få det ordnat. Men i alla fall så sa Christian att hans bror var i Oslo och jobbade med Melodi Grand Prix å att jag skulle ringa han å ta me han på lite party på lördag, haha så det kanske jag skulle göra, lovade ju honom att lära han åka snowboard med sist jag träffade honom.

Men nu kom en kille å satte sej brevid mej som luktar äckligt så jag måste sticka fort som fasicken. Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback