Galna aboriginer

Tjenare!

Lördagskväll, skönt skönt. Damon, en australiensk kille jag jobbar med, berättade massa roliga historier om aboriginer på vägen hem från jobbet, haha dom verkar ju helt galna. Måste fråga han nån dag om han kan spela digeridoo me kom jag på nu. Å nej nu kom jag på ännu en sak, jag kunde ju bett Emma köpa en digeridoo till mej juh, å nej, ja fast hon hade säkert inte orkat släpa med sej den hem ändå. 
Men så kom jag hem från jobbet nyss i alla fall å slängde i mej lite käk för att hinna skriva lite, å snart ska ja hem å duscha. Vet inte riktigt vad kvällen bjuder på ännu, men det blir rätt lungt i alla fall för jag ska ju upp å jobba i morron med. Kunde inte sova i natt heller, var jätte trött men jag hade ju sovit typ 12 timmar natten innan så min kropp kände väl att den var lite väl utvilad kan jag tänka mej.
Å jag längtar massa till Alperitten, måste ringa Malin i morron. Råkade visst fråga min chef om inte han skulle följa me för att det skulle bli billigare att åka upp (ja jag e nog lite knasig i huvvet) men som tur var så kunde han inte byta bort den helgen eftersom att han var tvungen att jobba. Hehe tänk om han hade sagt ja, då hade jag typ inte kunnat säga nåt dumt på heeela vägen.

Har ingen mobil me mej, känner sej lite handikappad utan den, för batteriet tog slut precis innan jag slutade jobbet så den ligger hemma på laddning, så jag ska sticka och kolla till den nu så att den mår bra.. hej hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna!! Är tillbaka i sverige men inte har jag hört nåt om nån digeridoo! Klart jag hade släpat med mig den för din skull...SYNS FREDAG!!!

2007-02-19 @ 13:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback