Förfest hos Emma

Hallojs

Åkte ju upp till Stranda efter jobbet i torsdags. Malin kom och hämtade mej på Tryvann vid tre tiden, och sen bar det av. Stannade hemma hos Jullan och åt lite mat och var uppe vid midnatt.
Somnade ganska direkt och var uppe tidigt på fredagen, hade ju ett litet möte klockan nio som jag var på och sen lite efter tolv kom Malin och Märta och hämtade mej så for vi till Sjømaten och åt sväle. Mums filibaba, å alla var glada för att se oss igen å Gabriela vann en vin flaska i vinlotteriet. Bjarne sa till mej att det var farligt att bo i Oslo för han har hört att det hännder så mycket där på nyheterna. hehe, så han tyckte jag skulle komma tilbaka. Å Andreas ville att jag skulle komma tillbaka och göra bakterieproverna istället för han.

Jag å Hallgeir åt tacos lite senare och sen gjorde vi oss i ordning och så var det förfest hemma hos Emma. Hade kul, Gabbi var skit full å trilla på golvet å hade slåsskamp med Hallgeir me. Hahaha, åsså fick jag en liten mini kängru utav Emma.

Härliga vännerFörfest i Emmas soffa










Vi gick ner till öltältet senare, träffa massa vänner där men det var faktiskt inte så mycket folk ute som det brukar vara på Alperitten. Marie och Robert var där såklart, usch å fy och det sjukaste var att när jag gick ut från toaletten så mötte jag Marie där och hon log värta smaajlet åt mej. Cp, hon hatar ju mej och hon vet att jag vet det varför ska hon då vara så falsk och låssas vara kompis med mej, vi kan ju lika ärna bara ignorera varandra liksom. Usch.
Ole P var i alla fall lika gullig som vanligt å sa att om det nånsin händer mej nåt i Oslo så är det bara att ringa han, för han känner massa folk som kan rädda mej haha.
Blev lite disco inne på hotellet innan det var dags att fara hemåt. Tog taxi hem, och så satte jag och Hallgeir på en film och la oss framför tvn, såg ingenting somnade direkt.

Fest igen ikväll, bir nog massa massa mer folk. Ska äta lite mat nu, och sen göra mej i ordning, blir förmodligen först hos Emma idag me, annars här men det hade vart skönt att slippa städa.


Mat tajm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback