Fick våfflor och kaffe

Halloo!

Har nyss kommit hem från jobbet, har fortfarande goggelsen på huvvet å mitt hår e kaos, men jag är hemma i soffan nu i alla fall.
Har vart ganska skönt på jobbet idag, stog längst ner i Express liften och fick bära upp massa kidz som trillade ner hela tiden. Jonas, en som alltid är och åker slalom i backen, kom med våfflor och kaffe till mej och igår fick jag smågott utav han, schysst kille asså.

Efter jobbet igår så åkte jag hem till Lovisa en sväng åsså bjöd hon på en öl och sen gick vi till ett ställe som heter Evergreen och tog några mer öl. Träffade en annan jobbar kompis där, Christian, så satte vis oss me hans polare å snacka me dom hela kvällen. Najs!

Var rätt trött i morse, så jag kom inte upp från sängen förens vid tolv tiden, då stack jag ner på Coop en sväng för att inhandla frukost. Kul att en i personalen på Coop alltid hejar på mej när jag kommer, idag gick jag runt i bröd avdelningen och det var massa mer folk där men han personal killen kom fram till bara mej å sa hej. Hmm måste nog sluta handla där, känns inte så bra att va stammis där asså hehe.

I morgon är Vän & Familj kvällen på tryvann, och jag skrev kanske det igår men, Gabriela kommer och hälsar på. Ska åka lite snowboard, grilla och dricka öl hela kvällen. Christopher frågade om jag ville följa med på disco efteråt, så det blir säkert så. Hoppas verkligen det blir kul.

Men nu måste jag packa å fixa lite för på söndag ska jag till Sverige igen å jag har inte tid å packa nån annan gång. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback