Borttappade saker

Hej!

Är inte helt i topp form, det tar lite på krafterna att jobba 16 dagar i streck vill jag lova, speciellt när jag inte är den som bangar å hålla mej vaken länge på nätterna å hitta på massa tull. Men fick sova ut lite grann i morse i alla fall, gick la upp vid tolv.

Har en liten orolig klump i min mage med, min mormor är dålig och jag har bara gått och väntat på att läkarna ska komma på vad som är fel och ta bort det och att det ska bli bra igen. Verkligheten är lite mer komplicerad än så, men jag skänker henne många tankar dessa dagar och hoppas på det bästa.

Annars är det fint med mej, räknar dagarna till Alperitten som är nästa gång jag är ledig. Åsså har jag planerat in träning i morron, snowboard åkning på onsdag..
Har kommit på att det här med borttappade saker är rätt bra, många tappar massa saker på fjället å om den gamla ägaren inte vill ha tillbaka sina grejer så får grejen såklart en ny ägare, och jag kan säga som så här att jag är inte den enda på jobbet som helt plötsligt har fått ett par nya googels, hehe.


Men nu måste jag börja tänka lite på att jag ska till jobbet snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback