OK på prov och uppskjutet möte

Fick tillbaka tentan idag. Hade såklart inte godkänt, men i alla fall nio poäng.. Jess! Blev skitglad, känns som att jag kommer klara det nästa gång.. å det är det enda som räknas ju.

Skulle på möte egentligen, men det blev uppskjutet till i morron bitti klockan nio. Jäklans skitockså. Jag som hade dixat skjuss och allt. Men Fredrik sa att han kunde köra mej imon me men jag tror han trodde det var på eftermiddagen så jag vet inte än om han kan skjussa mej på morronen. Han ringer la snart, så hoppas hoppas han kan.
Ska ju iväg snart och ta en öl me lite kompisar på Gothia, max två då me tanke på att jag ska upp tidigt och måste va fräsh på mötet imon.

Men nu måste jag la göra mej i ordning, Kattis kommer hit alldeles strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback