Min älskade mobil borta =(

Å kattastrof i torsdags. Skulle tatt tenta-öl me klassen, men de blev massa styr så istället satt jag, Kattis å Amanda hemma hos mej å tog några öl. Sen åkte vi ner och träffa Kattis polare på två-kanten. En gubbe kom fram till oss och sa att vi tjejer va alltför snygga för dom killarna, ja han skulle la försöka va roli och inget illa menat, men en av grabbarna kaxa upp sej och skulle börja bråka. Så då smet vi snabbt där i från. In på valand, träffa David.. å sen var det nån som tog min mobil. Fan min älskade lilla mobil, bästa telefonen ever. Var tvungen att supa bort mina sorger efter den, så jag blev jättefull. Efterfest hos David, med han å Mats å nån brud från Falköping. Jag spela såklart Bolbolaya och dansade..

Fredag, utan kontakt med omvärlden, men fick Christian att ringa till Cicci och säga att jag skulle komma till henne klockan åtta, åsså tog jag bussen dit. Fick romantisk middag me vin. Gott.

Å sen lördag.. systemet en snabb sväng och sen kom Kattis hem till mej. Var nere på stan å skulle handla julklappar, men istället köpte jag en ny mobil till mej själv. Tycker inte på långa vägar lika mycke om den som den förra, men den e ok. Hade ju bestämt att jag och Christian skulle hänga me Cicci sen, men då skulle hon va me Sofia istället. Så kvällen sen skulle Elita å Angelicas bror till Stars & Bars, så jag åkte först hem till Angi, dela en flaska rött å laga mat å sen åkte vi dit. Tog nån drink å hälsa på dom å sen iväg å träffa Christian å AB å va ute me dom resten av kvällen.

Åkte hem till mamma på söndagen, såg en dokumentär om Indien. Nu har jag bestämt att efter jag slutar skolan ska jag jobba hela sommaren och spara pengar och sen till hösten ska jag åka dit å jobba som volontär, kanske på det barnhemmet som Gary jobbar på. Hoppas han jobbar där med då, hade vart super kul. Han har i och för sej klippt av sej sina dreads, inte lika vacker men nästan.

Julafton åt jag tomtegröt till frukost, fick mandeln.. menn jag tror att det var lite lureri och att nån medvetet hade lagt den i min tallrik. Jag tänker ändå inte gifta mej nästa år så.
Åt här hemma å fick lite julklappar, sim-kort, oc, å lite mera. Tack.. sen hem till paps å hela gänget där. Lite cash å kanske en resa till fjällen fick jag där. Åt ännu mera mat, dock inte lika god.. men sen åt jag massa skumtomtar me.. de e alltid lika gott. Fick massa god-jul sms av folk jag inte vet vilka dom är, för att jag inte har så många nummer sparade på telefonen nu längre.
Kattis undra om jag skulle me ut, funderade på de ett tag men var rätt trött så struntade idet. Sa till henne att vi kunde gå ut en annan dag å satsa hundra istället, säkert mycke roligare.

Idag sov jag länge länge å sen har jag bara myst här hemma hos mams me the family. Cicci och jag hade bestämt sen länge att vi skulle gå ut idag. Men precis som i lördags så sket Cicci idet och skulle va me Sofia idag med. Ganska irreterande att man får reda på det vid sex tiden på kvällen, kunde ju hittat på nåt annat skoj idag då istället. Men nu vet jag att jag inte ska planera nåt med henne mera, och ta de bara lungt idag istället. Måste ändå hem till mej ikväll.

Å jag längtar så jag dör tills på fredag. Har inte beställt dom sista biljetterna ännu, men de löser sej. Å de ska bli så himla gött å komma upp till snön och få åka lite snowboard igen.

Men nu ska ja packa å dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback