Ingen skola, kanske praktik

I fredags med klassen blev det inte riktigt lika kul som förra gången, hade kanske lite för stora förväntningar och så var vi inte lika många som förra gången. Var på Pianobaren på Gothia, och sen Heaven 23. Efter det hem till mej på fyllemat, som vanligt.. haha.
Lördagen ar jättemysig, glöggkväll hos mej. Sen så var jag med Cicci hela söndagen, myspys.

Idag hade jag då ingen skola, så i stället har jag avancerat med mitt praktikplats sökande. Ringde dit jag hoppas få att få plats, och ska ringa tillbaka i morron för att bestämma vilken tid jag ska dit och visa upp mej. Bra, verkar ju lovande.

Skulle hem till mamma ikväll egentligen, men orka betala massa cash för bussen. Orka ens åka buss.. Nej. Men ingen annan dag funkar, och jag måste dit och skriva ut en del saker. Dumt.. kanske får åka ikväll ändå. Då får jag middag med ju.. hm.. Tål att tänkas på, men jag måste vara framme där senast klockan sex, och jag måste släpa på datorn med. Jobbigt. Lutar nog åt att jag stannar här hemma.

Men nu ska jag aktivera mej mera. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback