IG på provet

Go förmiddag.

Så var det gjort då, mitt prov... Man kan ju säga att det gick åt helvete, men det är nog att underdriva lite. Svarade på tre frågor, å får jag max poäng på dom frågorna jag svarade på (vilket inte är troligt) så skulle jag få 6 poäng, och nä jag tänker inte säga maxpoängen men tro mej när jag säger att jag är garanterad ett stor IG.
Fattar allt och har pluggat massa i veckan, men jag har tappat mycket när jag åkte till Indien, å sen blir jag helt förvirrad när allt kommer på samma gång. Lite surt att det gick ännu sämre än vad jag hade tänkt, men inget att göra åt det.. jag har ju jullov nu och gott om tid att plugga vidare till omtentan.

Ikväll kommer Katarina hem till mej, kanske Angi me. Så ska vi ta nån öl eller så innan vi går vidare till Erik. Hoppas det kommer lite folk dit, men jag hade himlans kul sist så tråkit blir de nog inte ikväll i alla fall. Har ju hängt me dom grabbarna hela veckan och jag gillar dom. Trodde ju först att min klass inte passade mej alls, men CC sa åt mej att de tar ju ett tag att lära känna folk, och så visade det sej nu att jag tycker skitbra om min klass. Skolan, eller utbildningen är inte så viktigt längre, nu är det klassen som gör att jag vill gå kvar.

Nu ska jag fixa kaffe, sen down town.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback