Glöggmys

Hej!

Igår så bjöd jag hem Johan på lite glögg. Ja de betyder asså att han fick komma hit och koka glögg till mej. Var jätte mysigt ju, julmyset behöver inte vara över för att tomten radan vart här å försvunnit igen. I detta mörka kalla regniga land behöver vi ha jul mys minst till februari egentligen, eftersom att de piggar upp den annars så gråa vardagen.
Men i alla fall så drack vi glögg, åsså blev de nåra öl. Åsså råkade vi gå ner på stan och träffa Kattis å hennes grabb-gäng på Babar. Allri vart där förut, men de va gött å sitta å tjöte me alla dom å dricka lite fler öl, diskutera politik å sånna grejer, jag blev förbannad på moderaterna å sen slutade vi prata om det.
Tvingade me mej alla till Deep sen, mötte Mats i dörren som var på väg hem för han hade feber.. Skrev upp mitt bästa recept till honom, chai+panodil, och skickade hem honom.
Var inte så himla mycket folk där, men kul hade jag. Dansade på alla dansgolv utom det längst in. Träffade en pilot som var 2 meter lång. Smet med Marika genom hemliga dörrar.

Var trött idag. Skulle egentligen shoppat lite nya kläder, men orka, nej. Skulle ner te stan å köpa biljetter till bussen, men orka, nej. Kom på att jag kunde beställa biljetter på internet, himlans bra, slippa röra sej.
Sen blev jag hungrig så Johan kom med pizza till mej. Gott, åt upp å kolla halva Blood Diamond innan han gick hem.
Nu skulle jag ju ha packat klart och så, ska ju upp tidigare än tuppen imon, men jag har inte packat en enda grej. Varför gör jag alltid så? Ska jag någonsin bli en förståndig vuxen?


Fick reda på att Gary bara är 20 år. Om det stämmer, det kan det typ inte göra. Han ser mycket äldre ut och han beter sej inte som en tjugoåring. Det stämmer inte, nej det gör bara inte det.

Pack-tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback