WayOutWestWorking

Svårt att sova ja. Självklart har jag lyckats vända på dygnet å kan inte alls sova nu. Men jag har ställt klockan så jag ska vakna tidigt i morron, och då kommer jag förhoppningsvis vara tröttare i morron kväll så jag kan somna tidigare och vända tillbaka dygnet till normal dygnsrytm igen.

Orkar inte skriva nåt speciellt egentligen, men jag vill berätta att jag jobbade på Way Out West förra helgen. Det var några bra band som spelade, men jag hade inte råd eller lust att betala över tusen kronor för att gå på den så jag beslutade mej för att jobba lite för att få gå gratis. Såg bland andra Manu Chao och Erykah Badu som jag jätte gärna ville se, och superbra var det, å att jobba var kul det med. Jobbade ihop med Caroline, vi hade skitkul och vi skrattade konstant under hela tiden medan vi passade så att ingen utan rättighet smet in backstage.
Skulle blivit utgång efter konserterna var slut på lördagen, men jag hade dansat runt i två dagar och efter Kanye West hade avslutat festivalen så var jag ganska trött, så det blev bara en lung öl med Loi å hennes kompisar Jesper och Johan. Men en helt bra helg varee..

Det var det jag orkade berätta nu, ska försöka få lite sömn nu. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback