Varit sjuk

Ska sticka och handla nu snart, men tänkte bara skriva en rad eller två och säga att jag lever. Jag har varit sjuk i några dagar nu så jag har inte orkat skriva nåt i veckan.

Närmar sej slutet på säsongen nu, tre dagar kvar och det känns lite trist. Har lagt ut min lägenhet på annons och måste snart börja tänka på hur jag ska få flyttat alla mina grejer.

Personalfesten i måndags var hur kul som helst, åkte pulka och drack öl i snöbaren innan vi fick middag på Stationshuset. Förhoppningsvis blir det nåt skoj i helgen som avslutning med, typ spontan grillfest eller nåt.

Men som sagt har jag varit sjuk och jag känner mej fortfarande lite trött så jag ska passa på att få inhandlat lite nödvändiga varor innan all kraft tar slut.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback