Inget påskägg till mej

Påskafton ja. Jag har inte fått ett endaste påskägg, typiskt. Klart att det äar några timmar kvar att få ett påskägg på, men oddsen att det skulle inträffa är nog inte så stor, typiskt.

Kom till Sverige i torsdagskväll, åt lite mat och gick å la mej nästan direkt. Hade ju vart ute och svirat lite kvällen före och efter en arbetsdag å en tre timmars bussresa så var jag lite trött.
Men desto bättre var då att jag kom upp tidigt på fredagen och hann duscha innan Cicci ringde och frågade om jag skulle med och shoppa med henne och fredrik. Fick köpt mej ett par nya Koola Anna jeans och nån tröja. Bästa köpet var ändå nyckelringen jag verkligen behövde.
Efter shoppingrundan skulle jag och Fredrik spela minigolf, men det var stängt så vi fick äta lite glass istället.

Blev övertalad att hänga med till Stenungsund på kvällen och förfest hos Sofia och sen ut på Stenungsbaden. Lite dumt att jag drack igår kanske, eftersom att jag ska på 50-års kalas idag, men det var kul. Ett band som spelade på den stora scenen och jag och Cicci  låssades att vi va rockers å dansade loss framför scenen. Haha.
Sen parade jag ihop Cicci men hennes hemliga kärlek, ja snart ska jag starta min Match Making firma för jag är riktigt bra på att para ihop folk asså. 


Håller på att fixa en cd skiva till min boss Björn nu, lovade han det. Sture Allens Dansorkester, oväntat att han skulle gilla den musiken men när han satt uppe med mej i liften nästan hela torsdagen så digga han verkligen loss till min musik, kul. Trodde han var en Metallica och kanske tillåme Iron Maiden kille.


Två och en halv timme till festen börjar och jag ska hårborttaga mina ben innan så jag återkommer med mer information om påsk firandet i Sverige lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback