Grillkalas

Internet funkar i lägenheten igen, skönt!
Jag håller på att tvätta kläder och sånt nyttigt. Har en hemma dag å ska snart slänga mej i soffan å kolla på tv resten av kvällen.

I helgen så var Hallgeir å hälsa på mej, vi hann inte g¨ra så  mycke eftersom att jag jobbade men det var kul att se han igen. Lördagskvällen blev små gott och filmkväll och på söndagen kom Hallgeir till mitt jobb och hälsade på. Han fick låna Pers snowboard så han fick ut å åka lite i backarna och sen efter jobbet var det grillfest för Pato som slutade. Tråkigt att han har slutat men det blev ett riktigt mysigt kalas, öl och hamburgare!
Var lite lessen på kvällen när Hallgeir skulle hem, men det går bra nu. Lite tråkigt bara att det alltid känns som att det är för kort tid när vi ses. Men men..

Håller på här på internet och kollar lite rese grejer och biljetter och sånt så jag ska återgå till det igen innan min tvätt är klar och jag måste hänga upp den. Snakkest!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback