Discokulor & Glass

I morron är sista dagen på Tryvann. Sorgligt, säsongen är redan slut. Sjukt fort har det gått och jag hade utan problem kunnat stanna ett tag till, men det är kanske inte så lätt när det ligger en sjö brevid avstigningen på toppen av min lift.
Blir pizza med jobbet när vi slutar i mon som en lite avslutningsgrej.

Igår efter jobbet hade Charlotte bjudit in några från jobbet till hennes student pub. Jag, Lovisa och Bjørn åkte hem till mej och tog en öl (ja jag och Lovisa sminka oss lite å så me) innan vi tog en taxi till puben där hela gänget redan satt å vänta på oss. Det var hur kul som helst verkligen, det var 80-tals kväll med massa discokulor.
Johan, Axel, Jacob, Bjørn, Lovisa, Per, HC och jag tog en sväng om Evergreen, såklart, på vägen hem med. Skoj kväll!

Har haft det lungt på jobbet idag med, suttit i solen å snälla Bjørn kom med glass till mej. Å ikväll ska jag och Lovisa hem till en vän till Christopher på inflyttningsfest, kan bli kul men vi känner nog inte så många.
Så jag ska ta en supersnabb dusch nu för Lovisa kommer hit vid 21, åsså måste jag hinna ringa Cicci min Cicci å se vart hon ska på sin romantiska dejt med snickar Tomas!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback